Management & Bedrijfsvoering/Strategy (missie, visie en reputatie)

Strategy (missie, visie en reputatie)

Een sterke bedrijfsstrategie ligt aan de basis van een winstgevende onderneming en zorgt ervoor dat deze haar missie, visie en de daaruit afgeleide doelen realiseert. Met de cursussen in dit subthema maken wij jou wegwijs in elk relevant aspect dat hiermee verbonden is, van marketing- en communicatieplannen tot financieel beheer en boekhouden.

Samen zorgen we ervoor dat jij jezelf en je onderneming in no time doelgericht positioneert en onderscheidt op de arbeidsmarkt. Veel succes!

waardevol diploma

persoonlijke begeleiding

alles over strategie

praktijkgericht

een succesvolle strategie

les van experten

boordevol tips & tricks

veel toekomstmogelijkheden

geen voorkennis nodig

incl online lesmateriaal


allCoursesWithinSubtheme Strategy (missie, visie en reputatie)

Bedrijfscoach, cpProfessionWithFuture

Leer stap voor stap hoe je zorgt voor sfeer, comfort en motivatie op de werkvloer.

Strategy (missie, visie en reputatie)

Boekhouden Allround

Boekhouden Allround, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de cursus Boekhouden Allround en word veelzijdig Boekhouder.

availableVia

Boekhouden Basis, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de opleiding accounting en start meteen als accountant.

Strategy (missie, visie en reputatie)

Brandmanager

Brandmanager, cpProfessionWithFuture

Kies voor de cursus Brandmanager en studeer op je eigen tempo, waar je wil.

availableVia

Strategy (missie, visie en reputatie)

Business Success Coach

Business Success Coach, cpProfessionWithFuture

Volg een praktijkgerichte opleiding in jouw buurt.

availableVia

Strategy (missie, visie en reputatie)

Change Manager

Change Manager, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de cursus Change Manager en start je eigen bedrijf.

availableVia

Communicatieverantwoordelijke, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de cursus Communicatie en word veelzijdig Communicatiemanager.

Strategy (missie, visie en reputatie)

Digitale Marketing - Allround

Digitale Marketing - Allround, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de opleiding Digital Marketeer en start meteen als Digital Marketeer.

Financieel Manager, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de cursus Financieel Management en word veelzijdig Financieel Manager.

HRM: Talentmanagement, cpProfessionWithFuture

Volg de cursus HRM: Talentmanagement via virtual class en ervaar alle flexibiliteit.

Strategy (missie, visie en reputatie)

HRM Talentmanagement Expert

HRM Talentmanagement Expert, cpProfessionWithFuture

Een cursus volgen is werken aan een nieuwe, mooie toekomst.

availableVia

Strategy (missie, visie en reputatie)

Management Strategisch

Management Strategisch, cpProfessionWithFuture

Volg de opleiding Strategisch Management en word een krak in je vak als Manager.

availableVia

Strategy (missie, visie en reputatie)

Optimaliseer je Linked-In

Optimaliseer je Linked-In, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de opleiding Social Media en start meteen als Content Manager.

Strategy (missie, visie en reputatie)

Rekruteren met Social Media

Rekruteren met Social Media, cpProfessionWithFuture

Volg de cursus Rekruteren met Social Media via virtual class en ervaar alle flexibiliteit.

Social Media Marketing, cpProfessionWithFuture

Studeer de cursus Social Media Marketing online in en word veelzijdig Marketeer.

Strategy (missie, visie en reputatie)

Sport- en Eventmanager

Sport- en Eventmanager, start in de eventsector en zet sport in de kijker

Leerzame en praktijkgerichte lessen van onze professionele, bevlogen docent?

availableVia


beSureOfYourFuture

De kennis en vaardigheden die je in deze opleidingen aangeleerd krijgt vergroten jouw succes exponentieel. Je leert een succesvolle strategie ontwikkelen om nieuwe klanten te bereiken, de productiviteit in je bedrijf te doen stijgen en om aan succesvol management te doen. Je krijgt bovendien tal van tips&tricks die jou een meester in management maken. Met je diploma toon je aan dat jij over diepgaande kennis beschikt en meteen klaar bent om professioneel te starten. Het staat mooi op je CV en je kan er bovendien zelfstandig mee aan de slag. Zo vergroot jij je kansen op de arbeidsmarkt en slaag je er tegelijkertijd in om voor jezelf nieuwe kansen te creëren.

Een misvatting die vaak heerst is dat alleen grote bedrijven een strategie nodig hebben. Iedere onderneming doet er goed aan om structureel na te denken over nieuwe ontwikkelingen in de markt. Je aanbod daar tijdig op aanpassen is de boodschap! - employerSpeaks

Strategy (missie, visie en reputatie)

trendsCapitalized

Digitaal is het nieuwe normaal. De transformatie van afgelopen jaren heeft een enorme impact gehad op organisaties, groot en klein, in alle sectoren: van profit tot non-profit, cultuur en onderwijs tot de sociale sector. Consumenten en afnemers willen op een andere manier aangesproken en bediend worden.

Strategy (missie, visie en reputatie), hundredPercentOfTheTime

De aanhoudende digitalisering en globalisering van alle mogelijke processen moet volledig doorgedrongen zijn in je strategie. Apps, online marketing en sociale media zijn uiterst belangrijk als jij een succesvolle business wilt runnen. Wees dus zeker bereid om bij te leren en up-to-date te blijven met nieuwe innovaties en ontwikkelingen.

Strategie is ontzettend belangrijk. Het bezig zijn met succesvolle strategie is daarom niet een activiteit waar in een verloren uurtje tijd aan besteed moet worden, maar een kerntaak en belangrijke levensader voor iedere ambitieuze onderneming. Exact om die reden school ik mezelf regelmatig bij en kom ik tot nieuwe inzichten. - exStudentSpeaking

Thomas Verlinden
Thomas Verlinden

Opleidingsadviseur

Opleidingen uit dit subthema zijn zeer interessant voor ondernemers, zaakvoerders van KMO’s en eenmanszakenen of professionals actief in marketingcommunicatie. De beste docenten voorzien je van alle nodige theorie en praktijk zodat jij meteen aan de slag kunt. Je krijgt ook heel wat skills die in je dagelijks leven een meerwaarde zijn: je leert het verschil tussen hard selling en soft selling en ontdekt hoe je het best mensen overtuigt. Klaar om te starten?

niceToKnowHeader

  • In de komende 10 jaar zal ongeveer 50% van de bedrijven die momenteel op de Fortune 500-lijst staan, worden vervangen.
  • 93% van de bedrijfsleiders is van mening dat organische groei met behulp van innovatie zal bijdragen aan een grotere omzetgroei.
  • In 2020 waren teamleader-gebruikers goed voor een totale omzet van maar liefst 4.5 miljard euro.
  • 90 procent van het teamsucces ligt al op voorhand vast.

fCompareCourses

fCompareMax3Courses

-
0